Tuesday, July 6, 2010

The winners are :))

Suured tänud Teile kõigile! 


Kommentaarid olid tõesti nauditavad lugeda ja valikut nende hulgast teha osutus tõeliselt keeruliseks kuni lõpuks otsustasin visata kulli ja kirja.
Kingiks heameelega kõigile ühe töö, kuid kahjuks pole see võimalik ja seekord osutus valituks Keili 
( Keili said... Mõlemad pildid on ülimalt hästi teostatud, kuid esimene teos on helgem, veidi lapsikum ning säravam. Ma jumaldan neid säravaid suviseid värve, mida vaadates ununevad kõik vihmased päevad, mis mu elus olnud on. Ta meenutab mulle palju minu enda lapsepõlve. Mul oli nimelt selline periood ,kui ma jumaldasin nätsumulle, ning seetõttu iga krooni eest, mille ema või isa andsid, ostsin korraga väga palju värvilisi nätse (kleepsudega muidugi). Seejärel proovisime sõpradega, kes saab kõige suurema mulli puhuda.
Teine pilt on samuti väga kena. Värvide kooslus on lihtsalt võrratu. Samuti jumaldan ma pildil olevaid detaile. Naine pildil tundub väga elujõuline, tark, kuid ka veidi salakaval. )
Keili palun võta minuga ühendust emaili teel katlinkaljuvee@gmail.com

 Järgmine illustratsiooni giveaway saab toimuma Augusti keskel ja siis on tulekul midagi hoopis teistsugust :) 
Kuid pea iga nädal lisan oma blogisse midagi uut , hoidke ikka silm peal, sest üllatusi on tulekul küll veel :) 
Mõnusat suve soovides !

-----


As I said I have also one print to giveaway for english readers. 
And It goes to Isabel ( impressionsforbreakfast )
 Dear Isabel, please contact me by email: katlinkaljuvee@gmail.com 

Next giveaway will be in August . Thank You all for  comment and I wish you all the best for summer !

 


 

No comments:

Post a Comment